Επιστροφές προϊόντων
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ - YΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα της 69Shop.gr στις ακόλουθες και μόνο περιπτώσεις:
Α) Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας του καθώς να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία και χωρίς καμία υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων. Ο πελάτης οφείλει με δική του ταχύμεταφορική εταιρία να στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους καθώς επίσης επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών. Η εταιρία μας (69Shop.gr) οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, η εταιρία μας μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν θα περιλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή εφόσον είναι εφικτό και όχι αποκλειστικά μόνο μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.Η επιστροφή των προϊόντων, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (σε άριστη ,πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση) και με πλήρη αυθεντική του συσκευασία. Σε αυτήν την περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα όπως (π.χ. Απ. Λιανικής ,Τιμολόγιο ,δώρα κλπ).Η εταιρια μας θα προβεί σε έλεγχο των παραπάνω και μετά θα γίνει η επιστροφή χρημάτων.
Β) Επιστροφές DOA-(Dead On Arrival) ηλεκτρονικών προϊόντων. Μία συσκευή χαρακτηρίζεται ως D.O.A. όταν υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα και παρουσιάζεται μετά την αγορά της συσκευής στα προβλεπόμενα από την διαδικασία χρονικά διαστήματα . Στη περίπτωση που το προϊόν είναι DOA δηλαδή δεν λειτουργεί κατά την παραλαβή του θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δοθούν οδηγίες επιστροφής .To χρονικό διάστημα για να θεωρηθεί μια συσκευή ως D.O.A είναι επτά (7) μέρες και πέρα των 7 ημερών ακoλουθείτε η διαδικασία επισκευής όπως ορίζεται από τον εκάστοτε κατασκευαστή. Για να γίνει επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα όπως π.χ. Απ. Λιανικής ,Τιμολόγιο ,δώρα κλπ .Σε αυτή τη περίπτωση ,θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν στην αρχική του κατάσταση (σε άριστη ,πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση) και με πλήρη αυθεντική του συσκευασία .Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή ,το τεχνικό τμήμα μας θα προβεί σε έλεγχο του προϊόντος και εφόσον πληροί τις προδιαγραφές DOA θα πραγματοποιηθεί αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή με άλλο ίσης αξίας.
Γ) Εάν με υπαιτιότητα της 69Shop.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (π.χ καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία κλπ). Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να επικοινωνήσει με εμάς το ταχύτερο δυνατόν. Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν, η εταιρεία 69Shop.gr δεν θα δεχτεί την επιστροφή και συνεπώς δεν θα προβεί σε καμία αντικατάσταση ή αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.
***ΠΡΟΣΟΧΗ: σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος με κάλυψη εγγύησης δείτε την παράγραφο Εγγυήσεις,υπάρχουν σχετικές πληροφορίες.