Συχνές ερωτήσεις
Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;
Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:
- Πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας (Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners).
- Πληρωμή με παράδοση της παραγγελίας (αντικαταβολή).
- Πληρωμή μέσω PayPal στο sales@69Shop.gr
Είναι οι συναλλαγές μου με κάρτα ασφαλείς;
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Viva Wallet" της Viva Wallet και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
Ποιά είναι τα έξοδα αποστολής και εξόδων συσκευασίας;
Τα έξοδα αποστολής για την Ελλάδα ανεξαρτήτως του όγκου ή του βάρους των προϊόντων ανέρχονται στα 2.50€ (εκτός ειδικών προωθητικών ενεργειών) και ισχύουν για πληρωμή μέσω Paypal,πιστωτικών καρτών και μέσω τραπέζης,καθώς και για αντικαταβολή εντός Ελλάδας τα έξοδα αποστολής είναι +2.50€.
Ποιοί είναι οι τρόποι αποστολής;
Η εταιρεία μας συνεργάζεται με την ΕΛΤΑ Courier. Όλα τα δέματα που αποστέλλονται από εμάς είναι δηλωμένα ως δέματα Ά Προτεραιότητας για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας και παραλαβή τους, καθώς και με δικαίωμα υπογραφής κατά την παραλαβή του δέματος από τον αγοραστή. Σε όλες τις περιπτώσεις αποστολής από εμάς θα παραλάβετε μέσω email ή τηλεφωνικώς τον κωδικό αποστολής του δέματος της παραγγελίας σας για να γνωρίζετε που βρίσκετε και ποτέ θα το παραλάβετε. Τον κωδικό αποστολής τον εισάγετε στη σελίδα των μεταφορικών εταιρειών στο πεδίο αναζήτησης. Στα παρακάτω link μπορείτε να αναζητήσετε το δέμα σας.
Ποιές ημέρες και ώρες παραδίδετε τα προϊόντα;
Όλες οι αποστολές μέσω συνεργαζόμενων ταχυμεταφορών κούριερ παραδίδονται σε όλες τις εργάσιμες μέρες της εβδομάδας.Εξαίρεση αποτελούν οι Κυριακές και οι επίσημες αργίες, καθώς και για λόγους ανωτέρας βίας, απεργίες κ.τ.λ.
Τι εγγύηση έχει το προϊόν που αγόρασα;
Για πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε μπορείτε να ανατρέξτε στην συσκευασία του προϊόντος. Οι εγγύηση των προϊόντων ποικίλει ανά προϊόν και κατασκευαστή, παρακαλούμε δείτε και ενημερωθείτε από το πεδίο «Εγγυήσεις» στο κάτω μέρος αριστερά της κεντρικής σελίδας μας.
Μπορώ να παραλάβω το προϊόν που αγόρασα από το κατάστημα;
Η εταιρεία 69Shop.gr δεν διατηρεί φυσικό κατάστημα.Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος πραγματοποιούνται με συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών.
Πως μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Για να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε τι στάδιο βρίσκετε θα πρέπει να συνδεθείτε με το λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, βάζοντας το username και password που έχετε επιλέξει ως κωδικούς πρόσβασης. Μόλις συνδεθείτε με το κατάστημα μας, πηγαίνετε στο πεδίο προβολή παραγγελίας και εκεί μπορείτε να δείτε σε πιο στάδιο βρίσκετε η παραγγελία σας. Αν σας έχουμε γνωστοποιήσει κωδικό αποστολής μέσω email ή τηλεφωνικώς, αυτό σημαίνει ότι η παραγγελία σας βρίσκετε προς παράδοση στο χώρο που έχετε επιλέξει να την παραλάβετε. Σε όλες τις αποστολές η εταιρεία μας στέλνει ενημερωτικά emails για την πορεία των παραγγελιών μέχρι και την τελική παραλαβή.
Πως μπορώ να λαμβάνω προσφορές και νέα της 69Shop.gr;
Για να λαμβάνετε και ενημερώνεστε για τις προσφορές και τα νέα μας, καθώς και για λαμβάνετε μέρος σε διαγωνισμούς, δώρα και εκπτωτικά κουπόνια θα πρέπει να εγγραφείτε, δωρεάν φυσικά ,στα Newsletters μας απλά με το όνομα και το email σας στο κάτω μέρος δεξιά της αρχικής μας σελίδας . Σε περίπτωση που είστε ήδη μέλος-χρήστης της 69Shop.gr και έχετε επιλέξει να λαμβάνετε τα Newsletters κατά την εγγραφή σας ,τότε δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα απολύτως.
Πως μπορώ να επιστρέψω ένα ελαττωματικό προϊόν;
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα της 69Shop.gr στις ακόλουθες και μόνο περιπτώσεις:
Επιστροφές DOA-(Dead On Arrival) ηλεκτρονικών προϊόντων.
Στη περίπτωση που το προϊόν είναι DOA δηλαδή δεν λειτουργεί κατά την παραλαβή του θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δοθούν οδηγίες επιστροφής .Για να γίνει επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα όπως π.χ. Απ. Λιανικής ,Τιμολόγιο ,δώρα κλπ .Σε αυτή τη περίπτωση ,θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν στην αρχική του κατάσταση (σε άριστη ,πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση) και με πλήρη αυθεντική του συσκευασία .Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή ,το τεχνικό τμήμα μας θα προβεί σε έλεγχο του προϊόντος και εφόσον πληροί τις προδιαγραφές DOA θα πραγματοποιηθεί αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή με άλλο ίσης αξίας.
Εάν με υπαιτιότητα της 69Shop.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (π.χ καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία κλπ). Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να επικοινωνήσει με εμάς το ταχύτερο δυνατόν. Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν, η εταιρεία 69Shop.gr δεν θα δεχτεί την επιστροφή και συνεπώς δεν θα προβεί σε καμία αντικατάσταση ή αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή προϊόντων παρακαλούμε ανατρέξατε στους όρους χρήσης παράγραφος 11.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω του προϊόν που ψάχνω;
Στην περίπτωση που ψάχνετε κάποιο προϊόν συγκεκριμένο και δεν μπορείτε να το βρείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο sales@69shop.gr . Εμείς με την σειρά μας να κάνουμε οτιδήποτε είναι δυνατόν για να το βρούμε στην καλύτερη συμφέρουσα τιμή και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το ταχύτερο δυνατόν για να σας εξυπηρετήσουμε.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την 69Shop.gr;
Ωράριο Ηλεκτρονικού Καταστήματος: Δευτέρα-Παρασκευή: 09:00 - 16:00 | Σαββάτο-Κυριακή κλειστά
Email: για πληροφορίες στο sales@69shop.gr
Καλέστε μας: 231 231 6969